Muska imena internacionalna

U našoj banci podataka trenutno se sveukupno nalazi preko 0imena. Nešto malo više od polovine su muška imena. Mnoga od njih su internacionalna i .

Probaj Kršćanska imena: Šimun, Petar, David i sl. Nije da su najmodernija al su ljiepa imena :D. Sam nemoj ona česta imena, tipa Marko, Luka, . Ukoliko volite kratka imena i želite da date jedno takvo svom dečaku ili devojčici, saznajte poreklo i značenja najlepših.

Izaberite jedno od imena iz naše velike baze. Drugim delom imena su doneta na naše prostore prilikom pokrštavanja. Danas, u moderno doba, sve više su u upotrebi moderna, internacionalna imena, . Odaberite prvo slovo imena: A B C Č Ć D DŽ Đ E F G H I J K L LJ M N NJ. Pretražite i spisak ženskih imena! Pronađite značenje imena za vašu djecu ili pronađite savršeno ime za vašu novorođenu bebu.


Mnogi roditelji za svoju djecu biraju unikatna imena koja rijetko tko nosi u. Na području Splita najneobičnija muška imena bila su: Lenny, . Muska imena su zaista malo nezahvlana za smisljati.

Nađa - ruski nadimak za imena Nadežda i Natalija. VIŠE: Najpopularnija muška imena u Hrvatskoj. Hana - jevrejsko ime, koje znači: milost, zahvalnost. Ako ste u potrazi za pogodnim imenom za svojeg budućeg sina, Sretnodijete.


Net nudi dovoljno velik broj muških imena, zajedno sa njegovim . Svi redom, ukljucujuci i mene, predlazu samo muska imena! Velika baza lijepih ženskih i muških imena sa značenjima i objašnjenjima. Pronađite ime za svoju bebu ili otkrijte šta vaše ime znači. Skoro sam čula žensko ime koje me je oduševilo, pa ako budemo imali i devojčicu jednog dana.


Načelnica u zavodu, Radmila Vićentijević, ističe da su već deceniju Nikola i Luka najpopularnija muška imena kod nas, odnosno da se . Zanima me koja su trenutno supermoderna muska imena u HR. Meni se osobno jako svidja ime Luka, i super mi pase . ABADIN – vidi: Abidin ABAS, ABAZ (ar) – lav, veoma namršten. ABDIJA – vidi: Abdullah ABDULADL (ar) – rob Pravednog ABDULLAH (ar) . Dalibor,Lazar,Filip,Nemanja,Mihajlo,Marko,Vukasin, Mateja, Dusan,Stevan,Stefan,Ilija,Jovan. Mai 2007Weitere Ergebnisse von forum. Ovo će biti TOP imena za bebe u 2016.


Pisali smo o tome koje je žensko ime najpopularnije na svetu. Ovoga puta Disney Baby je objavio listu i ženskih i muških imena za koju je se .

Kommentare

Beliebte Posts